Arbeidsordrer
Arbeidsordren er det grunnlaget du bruker for faktureringen. Her finnes all informasjon tilgjengelig og samlet.
Her legges all arbeidstid fra samtlige involverte medarbeidere opp, slik som alle utgifter i et prosjekt eller løpende arbeid. Det kan være materiale, faste avgifter, bil eller lignende.
Hvis det finnes nettokostnader, får du automatisk all oppfølging av jobben din i arbeidsordren.
Du ser hvilke arbeider som skal utføres samt de avsluttede arbeidsordrene. Du får en god oversikt over pågående arbeider, og det er lett å sørge for at de blir klar i rett tid.
Du gjør planleggingen enklest i den medfølgende planleggingskalenderen.
Alt grunnlag for avsluttede arbeider sender du siden av gårde direkte ved at du kobler sammen SDF-arbeidsordresystemet med ditt økonomiprogram, bokført og klart.
Ved å bruke arbeidsordren får du en klar og tydelig struktur samt en god oversikt. Du slipper å overse jobber, og hvis du bruker tidsrapportering, fungerer også arbeidsordren vår utmerket som lønnsgrunnlag. Ingen trenger å føre opp det samme på to forskjellige steder.
Så hva gjør arbeidsordre så smidig og trygt?
Med arbeidsordre fra oss i SDF får du ikke bare en perfekt digital støtte, men også alt du trenger for å kunne gjøre jobben din på best mulige måte!
Du får helt enkelt full kontroll!