Smidig hantering av arbetsorder

Hantera varje arbetsorder på samma sätt. Skapa olika prissättning, dela upp faktureringen, fyll i checklistor och koppla ihop arbetsordern med ditt ekonomiprogram.

Boka kostnadsfri demo

Arbeidsordrer

Arbeidsordren er det grunnlaget du bruker for faktureringen. Her finnes all informasjon tilgjengelig og samlet.
Her legges all arbeidstid fra samtlige involverte medarbeidere opp, slik som alle utgifter i et prosjekt eller løpende arbeid. Det kan være materiale, faste avgifter, bil eller lignende.
Hvis det finnes nettokostnader, får du automatisk all oppfølging av jobben din i arbeidsordren.
Du ser hvilke arbeider som skal utføres samt de avsluttede arbeidsordrene. Du får en god oversikt over pågående arbeider, og det er lett å sørge for at de blir klar i rett tid.
Du gjør planleggingen enklest i den medfølgende planleggingskalenderen.

Alt grunnlag for avsluttede arbeider sender du siden av gårde direkte ved at du kobler sammen SDF-arbeidsordresystemet med ditt økonomiprogram, bokført og klart.
Ved å bruke arbeidsordren får du en klar og tydelig struktur samt en god oversikt. Du slipper å overse jobber, og hvis du bruker tidsrapportering, fungerer også arbeidsordren vår utmerket som lønnsgrunnlag. Ingen trenger å føre opp det samme på to forskjellige steder.

Så hva gjør arbeidsordre så smidig og trygt?
Med arbeidsordre fra oss i SDF får du ikke bare en perfekt digital støtte, men også alt du trenger for å kunne gjøre jobben din på best mulige måte!
Du får helt enkelt full kontroll!

Du kan fastsette pris på din egen måte. Utnytt valgmulighetene du får ved at du selv kan velge å bruke; netto pluss påslag, brutto minus rabatt eller en egen salgspris.
Du kan fastsette pris på ulike måter til forskjellige fakturamottagere.

Hvis du ønsker det, kan du dele opp faktureringen. Det går an å delfakturere og legge opp en kontoplan.
Ved fastprisjobb legger du inn delfakturaradene direkte i arbeidsordren, og på den måten få et tydelig overblikk over dekningsbidraget eller dekningsgraden, og du ser raskt hva som gjenstår å fakturere.

Du kan knytte sjekklister til en arbeidsordre, en maskin eller et anlegg.
Velg om du vil bruke ferdige bransjetilpassede sjekklister, slik som grunnlag for registerføring, boreprotokoll m.fl., eller opprette dine egne. For eksempel kan du foreta egenkontroller, servicerapporter og risikoanalyser. Avviksrapport og tiltaksliste kan opprettes direkte fra arbeidsordre ute på plass.

Arbeidsordreprogrammet fungerer sammen med alle de andre programmene dine. Du kan koble det sammen med blant annet programmet for bokføring, fakturering, lønnshåndtering eller leverandørfakturaer og kjørelogg.

Avtal en gratis demonstrasjon
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google