Kundeportal
Verktøyet SDF KundeOnline gir deg en digital plattform for å samarbeide med kundene dine, bidra til at arbeidet løper smidigere og øke tilliten i relasjonen. Her kan du dele sjekklister, bestillinger og mye annet.
Samarbeta bättre med dina kunder genom en kundportal där du själv styr behörigheterna. Där du delar checklistor, rapporter, protokoll och beställningar med dina kunder.
Verktøyet SDF KundeOnline gir deg en digital plattform for å samarbeide med kundene dine, bidra til at arbeidet løper smidigere og øke tilliten i relasjonen. Her kan du dele sjekklister, bestillinger og mye annet.
Rettighet basert på rolle. Du styrer hvem som får tilgang til hva, for eksempel når det gjelder feilmeldinger, tilbakerapporteringer og tilgang til protokoller.
La kunden opprette sin feilmelding direkte. I portalen kan kunden også se anlegg og opprette ordrer.
Anleggsregister. Sørg for at du og kunden deler den samme informasjonen og bruker de samme betegnelsene. Det gjør det lettere under fakturering.
Kundene kan selv opprette feilmeldinger og bestillinger direkte på nett, der de kan se hvordan arbeidet forløper.